7/02/16

Kesan Awal Pelajari Ilmu Hipnosis

Master H sudah mengenali ilmu hipnosis setahun dua.Semenjak dari itu minat Master H semakin bertambah dari hari demi hari Namun sejak akhir-akhir ini Master H telah mengalami beberapa perubahan yang sukar untuk dijelaskan dengan kata-kata.Ada yang menarik dan tak kurang juga yang tak begitu menariknya.

Perkara yang menariknya ialah Master H suka kepada pakaian yang serba hitam.Baju hitam,seluar hitam dan serba serbi hitam.Pengaruh hitam boleh mengambarkan tahap wibawa dan karisma seorang pengamal hipnosis.Yang pasti warna cuma elemen perasaan.


Sekadar gambar hiasan dari Google

Mengikut kajian didapatti warna hitam akan menyebablan otak manusa kurang aktif.Jadi dalam proses hipnosis amat diperlukan untuk memasuki alam bawah sedar manusia.Gelombang otak akan diturunkan ke tahap Alpha dan Delta.

Dalam pada itu juga terdapat perkara yang kurang menariknya  pula iaitu Master H menjadi perhatian ramai gadis.Situasi ini menyebabkan Master rasa kurang selesa kerana Master H bukanlah suka sangat dengan perhatian berbentuk demikian.

Mereka seakan-akan terpesona dengan Master H.Mereka terhipnosis secara alami untuk mengatakan Master seorang yang hensem,hebat dan suka didekati.Jauh dalam hati Master H memang tak banggapun kerana dari dulu Master H suka jenis yang low profile dan ada pendirian tersendiri.

Ada banyak lagi sebenarnya?

Mungkin ada yang terfikir bagaimana Master H boleh menjadi sedemikian?

Ya.Kita tunggu entri yang akan datang pula.


Share This!


1 ulasan:

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates