20/03/16

Perancangan Dalam Hipnosis

Perancangan Dalam Hipnosis…Dah lama Master H tidak kemaskini blog ini.Tidak dinafikan Master H agak bercelaru untuk mengurus rangkaian blog.Nak buat yang itu tak sempat dan dan buat yang ini pun tidak sempat.Akhirnya entri blog ini telah diabaikan.Aduh sangat kasihan.

Menurut perancangan awal,blog ini hanya dikemaskini seminggu sekali iaitu pada hari Ahad.Pada ketika itu Master H akan menulis blog ini dan mengkaji ilmu hipnosis secara teori.

Ketika hari biasa Master H akan berusaha untuk buat latihan secara praktikal untuk hipnosis diri sendiri.Memang Master H akui mempelajari ilmu ini boleh dilakukan sehari atau dua hari.Namun penghayatan dan pengamalan harus mengambil masa yang sangat lama juga.

Master H tekankan bahawa blog ini adalah coretan ringkas.Jika nak informasi lebih lanjut tentang ilmu hipnosis boleh layari sendiri kepada laman web yang berkaitan.

Buat masa terdekat ini Master H tengah mengumpul modal untuk mempelajari ilmu hipnosis secara rasmi.Lagi cepat modal dikumpul maka lagi dekat impian Master H untuk bergelar ahli hipnosis yang bertauliah dan terlatih.


Kesimpulan:

Master H perlu bijak mengurus masa supaya aktiviti sebagai Blogger dan Networker berjalan seiring serta seia sekata.


p/s : Jika ada sesiapa yang nak tahu lebih lanjut tentang networker yang Master H usahakan sekarang ini boleh layari segera >>>> minisite ini

Share This!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Powered By Blogger · Designed By Blogger Templates